Už přes 12 let děláme kampaně pro projekty, které nově vstupují na trh, nebo hledají lepší způsob, jak prodávat a komunikovat online.
Je běžné, že si uživatel internetový obchod delší dobu prochází, prohlíží si produkty, zhlédne produktové video, ale stejně nenakoupí. Důvodů je spousta:
Chce se o nákupu nejdřív poradit.
Prohlížel si váš e-shop v práci, ale nakoupit chce až doma.
Opustil košík, protože čeká na výplatu.
Remarketing jim vaše produkty po čase znovu připomene.
Připomínání se
Oslovení zákazníků vaší konkurence
Umíme reklamou oslovit zákazníky vaší konkurence a máme v rukávu hned několik způsobů, jak to dokážeme. Může jít o fanoušky konkrétních facebookových stránek, členy zájmových skupin nebo uživatele vyhledávající konkurenční značky. Jde o vysoce efektivní způsob reklamy.
PPC reklama funguje jako motor vašeho e-shopu.
Buďte vidět mezi zákazníky, kteří právě řeší nákup produktů, které váš e-shop nabízí. Vaše produkty uvidí na prvních místech vyhledávačů, při procházení sociálních sítí nebo čtení zpráv.
Přivedení zákazníků připravených nakoupit
Fohen
Nable
Aras
AFR
CADLOG
Fohen
Nable
Aras
AFR
CADLOG
NAŠI PARTNEŘI
Oslovení zaměstnanců vybraných firem
Potřebujete, aby vaši reklamu viděli jen zaměstnanci konkrétní velké korporátní společnosti? Nebo chcete oslovit všechny, kteří pracují v deseti vybraných firmách, protože je pro vás velmi důležité, aby se všichni v dané firmě dozvěděli o vaší nabídce?
Nabízíte produkty, které jsou zajímavé jen pro určitý segment firem?
Dokážeme vaši reklamu zacílit tak, že ji uvidí pouze zaměstnanci firem určité velikosti, ve vám blízkém regionu nebo v úzce vybraných oborech. Nebudete tak zbytečně oslovovat zákazníky, pro které váš produkt není zajímavý.
Posílení personálu IT je příkladem modelu outsourcingu, kdy společnost najímá IT inženýry prostřednictvím poskytovatele IT služeb, aby se připojili ke stávajícímu základnímu týmu a spolupracovali s ním.
Posílení personálu umožňuje společnosti rychle zvýšit počet interních zaměstnanců náborem jednoho nebo více IT specialistů z externích zdrojů s využitím služeb poskytovaných společnostmi zabývajícími se vývojem softwaru. Po krátkou dobu pracují posílení specialisté vedle stálých zaměstnanců společnosti jako členové interního týmu.
Zatímco poradenství se zaměřuje spíše na najímání týmu, který projekt provede od začátku až do konce, personální posílení se často využívá v případě, že projekt již probíhá a potřebuje odborníka, který by ho zefektivnil.