Už přes 12 let děláme kampaně pro projekty, které nově vstupují na trh, nebo hledají lepší způsob, jak prodávat a komunikovat online.
Facebook aktivně používá 5 milionů Čechů. Je to místo, kterému uživatelé na internetu věnují nejvíc pozornosti.
Vaše reklama se zde zobrazí skupinám uživatelů, přesně vybraným podle věku, pohlaví, zájmů, bydliště nebo výše příjmů. Je tak velmi efektivní pro získávání nových zákazníků, ale jelikož se na Facebook všichni pravidelně vrací, je vhodný také pro remarketing - přivedení uživatelů zpět na váš web.
Facebook reklama
Instagram reklama
Na Instagramu oslovíte mladší publikum skrze obrázkové reklamy a video reklamy. Uživatelé zde sdílí své osobní fotky, ale také sledují zábavné či vzdělávací kanály. Jsou proto zvyklí se přes Instagram dozvídat o nových produktech a službách.
PPC reklama je pro většinu firem a e-shopů tím nejlepším způsobem, jak si mohou zákazníci rychle najít cestu na váš web.
Tento typ reklamy nabídne vaše produkty a služby přesně těm zákazníkům, kteří jsou už připraveni nakoupit, takže se vám investice do reklamy velmi rychle vrátí.
PPC reklama
Fohen
Nable
Aras
AFR
CADLOG
Fohen
Nable
Aras
AFR
CADLOG
NAŠI PARTNEŘI
Reklama ve srovnávačích
Pokud ve svém e-shopu prodáváte produkty, které mají ve své nabídce i jiné e-shopy, je pro vás důležitá také reklama ve srovnávačích cen zboží Heureka, Zboží.cz nebo třeba Glami. Vašim produktům pomůžeme ve srovnávačích obsadit první místa.
Vyhledávání je sázka na jistotu, má vysokou návratnost, lze ho rychle připravit a e-shopům ho doporučujeme vždy. Vaše reklamy se budou zobrazovat nahoře ve vyhledávači Google nebo Seznam. Zákazníci je uvidí v různých formátech na mobilu i počítači na záložkách Vše, Obrázky, Nákupy nebo Zboží.
Posílení personálu IT je příkladem modelu outsourcingu, kdy společnost najímá IT inženýry prostřednictvím poskytovatele IT služeb, aby se připojili ke stávajícímu základnímu týmu a spolupracovali s ním.
Posílení personálu umožňuje společnosti rychle zvýšit počet interních zaměstnanců náborem jednoho nebo více IT specialistů z externích zdrojů s využitím služeb poskytovaných společnostmi zabývajícími se vývojem softwaru. Po krátkou dobu pracují posílení specialisté vedle stálých zaměstnanců společnosti jako členové interního týmu.
Zatímco poradenství se zaměřuje spíše na najímání týmu, který projekt provede od začátku až do konce, personální posílení se často využívá v případě, že projekt již probíhá a potřebuje odborníka, který by ho zefektivnil.